  • Data: 2020-11-02 15:40:59
    Temat: Re: "Drogówka Polityczna" już nie tylko na antysemitów? HAŃBA!
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    st-zatrzymala-ich-policja-4738921

    > Z nowego nadania :-)
    >
    > Poza tym - moze z transparentem na samochodzie jechali ?

    > prawny moze ma, ale druga strona moze jatrzyc :-P
    >
    > Tylko jak czytam
    > "- Mieliśmy informację, że tym samochodem mogą poruszać się osoby,
    > których celem będzie zakłócanie protestu w Warszawie. Nasze działania
    > miały na celu wyłącznie zapewnienie bezpieczeństwa - mówi "Wyborczej"
    > komisarz Karolina Kańka, rzeczniczka policji w Pruszkowie."
    > Chyba, ze pani rzecznik klamie ... [...]

    Można podejść od ogona: jeśli pani rzecznik mówi *całą* prawdę to w
    połączeniu z aż trzema kontrolami "może sugerować niekompetencje"
    policjantów przeprowadzających dwie pierwsze kontrole.
    Taka samokrytyka ["cudzokrytyka" innych jednostek policji ;-) ]

    A wersji cynicznej: pani rzecznik w praktyce publicznie wystękała
    instrukcje obsługi napuszczania policji na przeciwników politycznych
    w długiej trasie.

    --
    A. Filip