  • Data: 2020-11-02 15:27:35
    Temat: Re: "Drogówka Polityczna" już nie tylko na antysemitów? HAŃBA!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    > https://tvn24.pl/najnowsze/pruszkow-jechali-na-prote
    st-zatrzymala-ich-policja-4738921

    >Ja nie wiem ale obrona policji po linii że 3 lub 6 kontroli to
    >"czysty przypadek" wymagałaby bardzo ufnego Wysokiego Sądu IMHO :-)

    Z nowego nadania :-)

    Poza tym - moze z transparentem na samochodzie jechali ?

    >IMHO Policja chyba będzie szla na "przemilczenie" sprawy co ma sens
    >(prawny ale nie wizerunkowy) jeśli pozwy "aż po Strasburg/ETPC" za te
    >zatrzymania są "bardzo mało prawdopodobne".

    prawny moze ma, ale druga strona moze jatrzyc :-P

    Tylko jak czytam
    "- Mieliśmy informację, że tym samochodem mogą poruszać się osoby,
    których celem będzie zakłócanie protestu w Warszawie. Nasze działania
    miały na celu wyłącznie zapewnienie bezpieczeństwa - mówi "Wyborczej"
    komisarz Karolina Kańka, rzeczniczka policji w Pruszkowie."
    Chyba, ze pani rzecznik klamie ...

    to sie zastanawiam kogo ta IP popiera. I kogo policja popiera :-)

    A druga sprawa - to jak dobrze maja zinwigilowane srodowisko ... kiedy
    im IP podpadlo i co kontroluja ?

    J.