  • Data: 2008-04-14 17:05:25
    Temat: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Droga z pierwszeństwem przejazdu.
    > Tej drogi.

    no właśnie, pierwszeństwo dotyczy tej drogi względem czego, lub kogo?
    może względem korytaża powietrznego?:O) (czy względem krzyżującej sie
    drogi?)

    dodatkowo radzę poczytać newsa pierwszego, tam jest że na dordze krzyżującej
    się jest znak "ustąp pierwszeństwa" a to jest znak ostrzegający o
    skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem:O) (to tak dla tych którym ciężko
    ruszyć głową)

    mi jako kierowcy wystarczy znak D-1 i wiem o co chodzi, ale jak ktoś nie
    wie, to jeszcze powinien się zapoznać ze znakami na drogach krzyżujących
    się,
    ba, nawet skrzyżowanie bez znaków drogowych rozpoznaje:O)

    > Było by miło. Służy do tego "rodzina" znaków A-6.

    w KD jest wiele znaków określających skrzyżowania, nie tylko A6, znaki typu
    T6 i C12 też