  • Data: 2008-04-19 06:47:00
    Temat: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Od: "Gray" <X...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" napisał w wiadomości news:fuat7j$fqq$1@news.wp.pl...

    > ok, dzięki za przepisy,

    Czyżbym wyczuwał nutkę sarkazmu? ;-)

    > tylko dlaczego mnie to nie dziwi że ludzie chwalący się wiedzą prawniczą,
    > językiem prawniczym i jego poprawną interpretacją i co tam jeszcze, mają
    > problemy z kodeksem drogowym?

    Jestem twórcą tego wątku i nie złożyłem go po to żeby się chwalić wiedzą
    prawniczą. Zetknąłem się z realnym problemem i próbuję go rozwiązać. Po
    prostu "odrabiam pracę domową" czego prawie nikt nie próbuje tutaj czynić i
    dzielę się wynikami "dla potomności" (jeśli dla Ciebie to nieprzydatne). Dla
    mnie na wyczucie też pewne sprawy są jasne. Ale jak je udowodnić nie znając
    podstawy prawnej? pl.soc.prawo jest chyba najwłaściwszym miejscem na tego
    typu dyskusje. Niestety Policja też czasami ma problemy z kodeksem drogowym,
    a raczej jego interpretacją.

    > a co będzie przy kodeksie karnym?:O(

    Tego nikomu nie życzę. Kodeks postępowania ds. wykroczeń jest wystarczająco
    skomplikowany ;-)

    Pzdr.
    --
    Gray