  • Data: 2009-08-23 18:00:12
    Temat: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pytanie należy postawić inaczej czemu kierowca który widzi, że droga
    > jest źle wyprofilowana [przechylenie drogi na zewnątrz](sam napisałeś
    > że tak twierdził jeden z kierowców co z niej wyleciał) nie zwolnił
    > przed zakrętem?? Szczególnie że jest zima i przyczepność się
    > zmniejsza. Wniosek jest jeden dla mnie - kierowca nie potrafi czytać
    > drogi, tylko ją ogląda, skoro nie odróżnia kierunku profilowania drogi
    > i oba pokonuje z jednakową prędkością nie biorąc uwagi na siły
    > ośrodkowe na różnych kierunkach pochylenia profilu drogi.

    tak jak napisałem - jadac ta droga i w nia wjezdzajac siła odsrodkowa jest
    wieksza niz mozna sie tego spodziewac.
    Powiem wiecej - pamietam, ze jak jechałem tam pierwszy raz, tez miałem
    takie odczucie (jechałem latem).

    > Więc zapłacił frycowe.

    Pytanie trzeba teraz postawic jeszcze inaczej - nalezy zakładac, ze wszyscy
    kierowcy sa swietni, czy moze dla tych gorszych takie miejsca oznaczyc?
    Wiem, potrzebne sa pieniadze na znaki. Ale znaki mozna wziac z tych
    zakretów, na ktorych potrzebne nie sa. :)

    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
    Frank Herbert