  • Data: 2007-11-13 20:13:58
    Temat: Re: Droga gminna bezprawnie ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:3ff2.000000fc.473a0341@newsgate.onet.pl...

    > 1. Jeśli rzeczywiście jest tak jak piszesz to prawo jest dziwne moim
    > zdaniem,
    > np masz działkę, wyjeżdżasz z kraju na 20 lat, wracasz a tam w działce
    > wykopane studnie i ty już nic nie możesz zrobić.

    To akurat tak wygląda mniej więcej.

    > 2. droga prowadzi do kilku domów, ale nie jest to jedyny dojazd do nich,
    > mają
    > inną drogę, tyle że nie da się po niej jeździć i duuużoo dłużej by nią
    > jechali.nie jestem upierdliwym człowiekiem i nikomu drogi nie zablokuje.
    > denerwuje mnie tylko jak ludzie w gminie nie mogli sprawdzić na mapkach
    > gdzie
    > jadą kopać rowy??, jak każdy by tak robił byłaby anarchia.Nawet jeśli
    > widzieliby że nie ma tam drogi to jak mogą tam wkraczać bez mojej wiedzy
    > i coś
    > kombinować??

    Osoby odpowiedzialne za budowę drogi dopuściły się nieprawidłowości z całą
    pewnością. Przede wszystkim gmina nie może inwestować na cudzym terenie.
    Gmina nie mogła dostać pozwolenia na budowę na cudzym terenie. Tylko, że
    ściganie po 50 latach sprawców będzie raczej ciężkie. Małe szanse, ze żyją
    w ogóle. Poza tym najpewniej się te cyny przedawniły.