  • Data: 2007-11-13 20:04:18
    Temat: Re: Droga gminna bezprawnie ??
    Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > i jeszcze 2 aspekty:
    >
    > 1. jeżeli ktoś wybuduje coś na Twojej działce i Ty nie oprotestujesz tego w
    > wymaganym terminie nie możesz tego zburzyć....
    >
    > 2. dokąd prowadzi ta droga? przemyśl 10 x zanim komuś zablokujesz drogę do
    > domu jeśli masz taki plan.....
    >
    > Oczywiście sprawę nalezy wyprostować - choćby dla dobra pszyszłych pokoleń

    1. Jeśli rzeczywiście jest tak jak piszesz to prawo jest dziwne moim zdaniem,
    np masz działkę, wyjeżdżasz z kraju na 20 lat, wracasz a tam w działce
    wykopane studnie i ty już nic nie możesz zrobić.
    2. droga prowadzi do kilku domów, ale nie jest to jedyny dojazd do nich, mają
    inną drogę, tyle że nie da się po niej jeździć i duuużoo dłużej by nią
    jechali.nie jestem upierdliwym człowiekiem i nikomu drogi nie zablokuje.
    denerwuje mnie tylko jak ludzie w gminie nie mogli sprawdzić na mapkach gdzie
    jadą kopać rowy??, jak każdy by tak robił byłaby anarchia.Nawet jeśli
    widzieliby że nie ma tam drogi to jak mogą tam wkraczać bez mojej wiedzy i coś
    kombinować??
    sprawę chcę oczywiście wyjaśnić dla dobra wszystkich ale gminie-intruzowi nie
    chciałbym popuszczać...