  • Data: 2007-11-13 21:42:27
    Temat: Re: Droga gminna bezprawnie ??
    Od: "Paweł" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osoby odpowiedzialne za budowę drogi dopuściły się nieprawidłowości z całą
    > pewnością. Przede wszystkim gmina nie może inwestować na cudzym terenie.
    > Gmina nie mogła dostać pozwolenia na budowę na cudzym terenie. Tylko, że
    > ściganie po 50 latach sprawców będzie raczej ciężkie. Małe szanse, ze żyją
    > w ogóle. Poza tym najpewniej się te cyny przedawniły.

    Zastanawiam się jak gmina wogóle mogła tam coś robić, i nie chodzi tu o roboty
    50 lat temu bo wtedy to oni nie wiele robili i raczej ludzie sobie ścieżkę
    zrobili,dobroduszna gmina poprostu pomyślała że ta droga tam jest i już, i
    trzeba się nią zająć, i nie 50 ale 3,5,10,15 lat temu coś koło tej drogi
    robili i teraz też, więc winowajcy żyją, pracują w gminie, i mają się dobrze