    From: TL <T...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga gminna a chodnik
    Date: Wed, 10 Sep 2008 11:16:52 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > [...]
    >
    > Chyba mieszasz.
    > Przecież "prywatnie" zlecił kawałek od chodnika do własnej bramy.
    > A "urzędowo" robią chodnik - i *przez chodnik* mają "urzędowo"
    > zrobić przejazd (pod warunkiem, że ten przejazd jest równie
    > "urzędowy" czyli ujęty w planach).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Panowie,
    Robotnicy stwierdzili, że mają wykonać TYLKO chodnik, Kierownik budowy
    nic nie chciał powiedzieć poza słowami, bym "dogadywał się z
    brygadzistą" , Kierownik Działu Inwestycji , uciekał jak tylko mógł i
    motał się w odpowiedzi czy miasto musi mi wykonać podjazd. Jeśli nie
    potrafi powiedzieć wprost to nasuwa sie pytanie czy coś tu nie śmierdzi.
    Stąd moje pytanie CZY JEST KONKRETNY PRZEPIS , że droga gminna musi
    mieć zapewniony bez względu na wszystko podjazd wykonany przez miasto.

    Alek, "dogadałem się" bo co miałem zrobić, wykończyli by chodnik
    krawężnikiem i byłbym w przysłowiowej ciemnej d...
    Mówisz.. fucha a reklamacja w Ratuszu.. Ja postrzegam to tak, jeśli nikt
    nie potrafi mi udzielić odpowiedzi na banalnie proste pytanie , należy
    mi się podjazd czy nie, więc.. jeśli zareklamuję chodnik przed moja
    posesją _wraz_z_podjazdem_ i reklamacja zostanie uwzględniona , tym
    samym otrzymam potwierdzenie, że przyznają się do wykonania podjazdu w
    ramach inwestycji.. a wtedy zaczniemy rozmowę o zwrot kosztów za kostkę
    :) to chyba jasne

    Pozdrawiam,
    TL