  • Data: 2002-05-15 10:48:33
    Temat: Re: Dowolność licencji
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jezeli sprzedajesz program ktory jest twoja wlasnoscia tzn jestes jego
    tworca i wystawiasz fakture vat oraz rozliczasz sie z urzedem skarbowym wg
    polskiego prawa to wszystko jest w porzadku a program wowczas ma forme
    shareware ale jezeli nie dajesz zadnych okreslonych wymagan w stosunku do
    jego powielania to nie bedziesz mogl sie starac o to aby kogos ukarac za to
    ze np rozprowadza ten program
    takie jest moje subiektywne zdanie na ten temat