  • Data: 2007-08-29 06:52:09
    Temat: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Aug 2007 19:09:36 +0200, Jotte napisał(a):

    > Ale jaki i na czym oparty?

    A to już sprawdź sam w której z tych ustaw jest mowa o dwu awizowaniach w
    odstępie jednego (dwu) tygodni. Ja wiem tylko tyle, że te przepisy różniły
    się między np postępowaniem karnym i cywilnym. Potem coś słyszałem o
    planach ujednolicenia. W podatkach było jeszcze inaczej. To były dość
    często zmieniane przepisy. Jak jest to dokładnie obecnie uregulowane nie
    chce mi sie po prostu śledzić.