  • Data: 2007-08-28 12:23:31
    Temat: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał

    > No to pokazujesz sądowi co dostałeś, a ten w kontekscie całej sprawy
    oceni > czy powiadomiono Cie skutecznie czy też nie. Pewnie stwierdzi, że
    zaszła
    > pomyłka i że nie powiadomiono.

    Druga strona może twierdzić, że to inne pismo dostarczyła mi
    w inny sposób lub w innym czasie a w przesyłce na którą ma
    dowód doręczenia na pewno było to a to.

    > Wiadomo, że nie jest to dowód bezwzgledny

    Tak właśnie myślę. A zwykle traktowany jest jakby było inaczej.

    > Zwyczajnie, nie ma lepszej alternatywy -
    > przeciez nie będziesz latał z kamerą i świadkami dla każdego mniejszego
    > czy większego głupstwa.

    Najlepsze jest pokwitowanie na kopii pisma, ale wiadomo że nie zawsze to
    możliwe.