  • Data: 2007-10-28 08:32:46
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:fg1bbe$55c$1@achot.icm.edu.pl...

    > ale nie ma nic wspolnego z tym dlaczego mamusia przestala kochac tatusia
    > czy na odwrot

    napisałam gdzieś, że?

    > ale wtedy przewznie mamy orzekanie o winie, a nie o takim rozwodzie tu
    > mowa

    absolutnie nie :) sąd musi poznacz przyczynę rozpadu bezwzględu na to jakie
    bedzie koncowe orzeczenie a ponadto to sad jest tym ostatecznym ogniwem
    wydajacym orzeczenie

    > iii jasne
    > ale to matka stoi na z gory wygranej pozycji

    nie zgadzam się z tym i wierze w to, że jak ojciec bedzie mial niezbite
    dowody i nie popusci chociazby na chwile to wygra...
    nie trzeba się sądu bać jak ma się dowody... faceci niby mają jaja ale gdy
    staną przed przeszkodą szybko je tracą ;)

    > ale co tymi tu za uszami ....

    a co Ty mi tu za uszami :) gdzie wyczytałes, że robienie w rogi faceta ma
    wplyw na wladze? moze tylko zle prowadzenie sie przy dziecku jednak w tym
    temacie nie ma mowy o takim przypadku poniewaz matka jest w pracy do 22 :)

    > bo juz nic nie czuje do swojego meza prosze wysokiego sadu, i wystarczy,
    > panstwo sila cie nie zmusi do byca w zwiazku

    jasne bo byloby to glupie jak cholera ale moze sad nie wyrazic zgody na
    rozwod widzac szanse na porozumienie sie malzonkow i wtedy moze zawiesic
    postepowanie

    > nieprawda i na szczescie w mediach powoli coraz wiecej zaczyna sie o tym
    > mowic,

    i bardzo sie z tego cieszę bo najwyzszy czas by mezczyzni zaczeli walczyc
    tak gdzie jest slusznosc pozostawienia im wladzy...
    czy tez sprawy o ojcostwo...

    > chetnych jest wiecej, nawet takich ktorzy beda mieli w dupie alimenty od
    > mamusi,

    w to nie wątpie...

    Sandra