  • Data: 2007-10-28 12:06:51
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: skeptik <s...@f...ua> szukaj wiadomości tego autora

    "karen" <d...@m...pl> wrote in news:ffvnc7$1fat$1@news.mm.pl:

    > tu sie zgodze ale mysle, ze temat rodzin zastępczych to calkiem inna
    > bajka:)

    to nie temat do (u)smiechu

    > za jakies 500 czy 1000 zl alim?

    nie, przeciez do 60% dochodow ojca
    ja zanm przypadki kiedy to wynosi ok. 5000 zl

    > masz chociaz pojecie ile kosztuje
    > utrzymanie dziecka? / mam nadzieje, ze nie piszemy tu o rodzinach
    > patologicznych /

    Po pierwsze, "utrzymywac" to mozna kochanke lub samochod,
    dzieckiem sie opiekujemy i wychowujemy je...

    Ile kosztuje? To zalezy od GOSPODARNOSCI osoby sie opiekujacej, zdolnosci
    optymalizacyjnych wydatkow i zdolnosci organizacyjnych.

    Ale jak "KASA PLYNIE ZA DARMO" to po co w ogole ruszyc glowa?!!

    --
    reticent