  • Data: 2005-07-04 16:31:47
    Temat: Re: Dostałem odpowiedź z kuratorium
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. <r...@W...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości:
    news:da3vsj$5kt$1@inews.gazeta.pl

    > Tylko czy to będzie skarga na bezczynność, czy też na odmowę udostępnienia?
    > No i jak z tymi terminami z art. 21 ustawy?
    (...)
    > Dziękuję, będę sprawozdawał:)

    Tymczasem otrzymałem pismo z kuratorium odnośnie mojej skargi na rzecznika
    dyscyplinarnego złożonej do Wojewody:

    "(...) potwierdzam stanowisko wyrażone w piśmie z dnia 11 maja 2005 r., że
    żądane informacje nie są informacją publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6
    września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz.
    1198 ze zm.).
    Wobec powyższego Pana zarzuty w stosunku do Rzecznika Dyscyplinarnego nie
    znajdują potwierdzenia.
    Dolnośląski Kurator Oświaty
    mgr Teresa Kaleta"

    Otrzymałem też wezwanie na policję w charakterze świadka (to pewnie efekt
    mojego doniesienia do prokuratury).

    Napisałem pismo ponaglające do MENiS i nadal proszę o odpowiedź na moje
    pytania (cytowane) :)

    RG