  • Data: 2005-07-04 22:01:28
    Temat: Re: Dostałem odpowiedź z kuratorium
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04/07/2005 18:31, Roman G. wrote :
    > Roman G. <r...@W...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości:

    > (...)

    > Tymczasem otrzymałem pismo z kuratorium odnośnie mojej skargi na rzecznika
    > dyscyplinarnego złożonej do Wojewody:
    >
    > "(...) potwierdzam stanowisko wyrażone w piśmie z dnia 11 maja 2005 r., że
    > żądane informacje nie są informacją publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 6
    > września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112, poz.
    > 1198 ze zm.).
    > Wobec powyższego Pana zarzuty w stosunku do Rzecznika Dyscyplinarnego nie
> [...]

    No cóż. Tego należało się spodziewać...

    > Otrzymałem też wezwanie na policję w charakterze świadka (to pewnie efekt
    > mojego doniesienia do prokuratury).

    A jednak? W gruncie rzeczy to i z doniesienia mogą wyjść ciekawe rzeczy.
    Kurator się zdziwi jak zaczną mu przychodzić pisma z Policji dotyczące
    przestępstwa z art. 23 ustawy o dostępie... Może przez to zmięknąć.
    Czekamy dalszych raportów :-).
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the