  • Data: 2005-07-19 22:10:35
    Temat: Re: Dostałem odpowiedź z kuratorium
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19/07/2005 14:26, Roman G. wrote :

    [...]
    > 4. Wydruk treści e-maila ponaglającego organ.

    > Może być?

    Wygląda dobrze, tylko mnie martwi ten e-mail ponaglający. Mimo wszystko
    powinno być to na papierze, nie bardzo widzę podstawę prawną wg której
    urzędy miałyby czytać pocztę elektroniczną -- art. 52 § 3 uppsa mówi o
    wezwaniu "na piśmie". Brak zaś prawidłowego ponaglenia to podstawa do
    odrzucenia skargi. Ponadto, całość trzeba sporządzić w dwóch
    egzemplarzach (łącznie z załącznikami) -- tj. odpis dla MENiS. Należy
    wskazać strony i ich adresy:

    Strony:
    1. Roman G.
    Adres
    2. MENiS
    al. Szucha
    Warszawa

    Nadto, jeśli nie załącza się oryginałów załączników to trzeba jeden
    każdy załącznik ekstra (przynajmniej tak rozumiem art. 47 § 1 uppsa).
    Ostrożnościowo dostarczyłbym więc 3 komplety dokumentów -- lepiej za
    dużo niż za mało. Wreszcie kopie trzeba uwierzytelnić -- podpisać za
    zgodność art. 47 § 2 uppsa.
    Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałem, ale jakby co to sąd zwróci
    się o uzupełnienie skargi.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)