  • Data: 2005-06-28 20:06:36
    Temat: Re: Dostałem odpowiedź z kuratorium
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22/06/2005 16:55, Roman G. wrote :
    > Dnia Wed, 22 Jun 2005 15:59:45 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    > napisał(a) w wiadomosci:

    > Tak zrobię.

    > A nie miałyby tu zastosowania terminy określone w art. 21 ustawy o
    > dostępie...?

    > Zrobiłem tak jak radziłeś: za pośrednictwem. W wątku napisałem błędnie.
    >
    > W każdym razie gdyby do sądu to jaki sąd będzie właściwy? Czy obowiązują
    > jakieś opłaty i czy taki pozew musi spełniać jakieś szczególne warunki?

    Chyba Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie (po to MENIS w
    Warszawie jest bezczynny). Wnosi się za pośrednictwem organu bezczynnego
    (tu MENIS). Obowiązują zwykłe rygory pisma. Wpis wynosi 100 zł.
    Poprawnie do sądów administracyjnych nie piszę się pozwów ale skargi. Na
    pierwszy rzut oka nie widzę większych haczyków -- w razie co wezwą do
    uzupełnienia skargi.

    Przepraszam za późną odpowiedź -- obowiązki...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)