  • Data: 2014-01-05 17:48:24
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-04 21:27, Andrzej Lawa pisze:
    > Listonosze z PP naprawdę się starają, a z InPostu kiedyś przychodziła
    > baba mająca do całego świata pretensje, że ją do pracy ktoś zmusza.
    > Przesyłki najczęściej chamsko rzucała.

    Ja bym nie przeceniał pracowników PP, bo to różnie bywa.
    Sam obecnie walczę z lenistwem listonoszki, która obsługuje nasz teren.
    Listy zwykłe wrzuca do skrzynek nie wysiadając nawet z samochodu, ale
    problemy się zaczynają jak jest przesyłka polecona. Nawet nie próbuje
    zadzwonić domofonem tylko wrzuca do skrzynki przygotowane już wcześniej
    awiza. Wypisuje je dużo wcześniej, bo przyuważyliśmy z żoną, że nie
    wypisuje ich pod bramą. Do poczty mam 10km i praktycznie poza
    przesyłkami, które odebrałem, bo akurat byłem na podwórku i zdążyłem
    dojść do bramy, po wszystkie przesyłki polecone muszę się fatygować na
    pocztę. Listonoszka próbuje nas zmusić, abyśmy wypełnili i podpisali
    zgodę na to, aby mogła wrzucać wszystkie przesyłki polecone do skrzynki.
    Po tym co zauważyłem nie mam zaufania do niej i obawiam się, że nie
    wszystkie przesyłki polecone do mnie będą trafiać.
    Zastanawiam się czy nie zawrzeć klauzuli, żeby PP dostarczała mi raz w
    miesiącu wykaz wszystkich przesyłek poleconych, za potwierdzeniem
    odbioru, albo niech powiadamiają SMS-ami o dostarczeniu przesyłki.