  • Data: 2014-01-09 11:23:24
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostaję regularnie jakieś awiza bo nie przebywam w domu. Powinni taką
    > usługę wprowadzić, dostarczenie awiza zamiast dostarczenia przesyłki. Ale
    > nie o to chodzi. Te pierwsze awiza co dostaję za każdym razem są
    > kompletnie nieczytelne. Po prostu śmieci. Pomijając, że moje nazwisko
    > zawsze zawiera ten sam błąd to wymyślić np numer przesyłki albo kiedy i
    > gdzie właściwie da się ją odebrać to się nie da. Ale ... drugie awizo
    > przychodzi wydrukowane z drukarki, czyli wszystko jest czytelne i nie ma
    > błędu w nazwisku.

    W PP pierwsze awizo wypisuje zawsze listonosz a numer przesyłki powinien być
    naklejony więc z odbiorem nie powinno być problemu, poza tym nawet gdyby nr
    był nieczytelny to Pani na poczcie zawsze powinna poszuakć przesyłki do
    Ciebie.
    Drugie awizo z PP jest zawsze wydrukowane na drukarce więc czytelne i jest
    dostarczane zawsze, nawet wówczas gdy przesyłkę już odebrałeś. Ja tam awaiza
    mam gdzieś, zawsze co maks. 12-13 dni sprawdzam bezpośrednio na poczcie czy
    coś do mnie nie przyszło. A nawet jeśli bym czegoś nie zdążył odebrać to
    zawsze mogę sprawdzić od kogo był polecony.

    --
    pozdrawiam, wromek