  • Data: 2014-01-07 09:54:53
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-04 21:38, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > Ludzie listy wyjmują ze skrzynek, patrzą, że nie do niego, to kładą na
    > skrzynkę, potem doręczyciel Inpost jak idzie w rejonie drugi raz to te
    > "błędy" zbiera i doręcza drugi raz.

    Ciekawe, bo widziałem na skrzynce w bloku od miesiąca leżą 3 listy
    dostarczane przez inpost, 2 z nich są źle zaadresowane (standardowy myk
    - budynek ma numer xx/yy więc program wystawiający potraktował yy jako
    numer mieszkania, a że widocznie trafił nie do tej klatki, albo ta osoba
    nie mieszka - ciężko powiedzieć, bo nikt nie odebrał), a jeden z
    zupełnie innego adresu.

    > Z PP zdarza sie to podobno zdecydowanie rzadziej.

    Nie zauważyłem różnicy, więc może i mógłbym się zgodzic, że zdarza sie
    rzadziej (możliwe, że masz jakieś badania na ten temat), ale z tym
    zdecydowanie bym polemizował, bo z moich obserwacji to nie wynika...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl