  • Data: 2006-10-07 20:48:38
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Oct 2006, Maciej Bebenek wrote:

    > Pewnie jest :-) Zacznijmy od pytania: kto/co to jest w powyższym *lokator*?

    Mój błąd: miało być "najemca".
    Ale może palnąłem - aby wynająć lokal w spółdzielni *od sp-ni* być
    może trzeba być spółdzielcą :] tak?
    Jeśli "niekoniecznie" to idzie o taki przypadek.

    Jak rozumiem - jeśli właściciel mieszkania (w sp-ni) je wynajął to
    ew. domofon jest jego zmartwieniem (a nie najemcy) i tu sprawa jest
    prosta.

    pzdr, Gotfryd