  • Data: 2006-10-03 19:12:15
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:efub3o$684$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak nie, skoro nie można zadzwonić do lokalu?

    jak nie, jak tak? Ja mam i domofon i dzwonek do drzwi. jedno nie wyklucza
    drugiego:)) Dzwonka wiec nikt babci nie odbiera. A to, ze aby zadzwonic
    trzeba wejsc na klate to juz inna sprawa. babcia bedzie otwierac gosciom
    schodzac po nich na dol, a oni beda wychodzic do gory i dzwonic dzwonkiem:)

    > Ty się nie zgadzasz, więc odcinają ci telewizję całkiem. Może trochę
    > wyolbrzymiam, ale skoro zaczęłes o wodociągach...

    Przyklad jest nieadekwatny. Studni nikt nie likwiduje, ale to nie znaczy ze
    skoro babcia oporna na postep to 100 innych osob ma zapieprzac z wiaderkami
    do studni. Babcia bedzie miala wode w kranie, ale jak ma fantazje czerpac ze
    studni to jej wola. zalozy sobie liczniki wody to i nie bedzie placic za
    wode bo zuzycie bedzie miala zerowe:) tu masz tak samo. nie bedzie korzystac
    z domofonu, nie bedzie za niego placic. W nagrode nabierze kondycji chodzac
    po schodach:))

    Angie