  • Data: 2010-02-05 08:51:12
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Co do zasady jesteś lekkomyślny. Jest spora szansa, że nie zobaczyłbyś
    > swoich pieniędzy (tak jak posiadacze obligacji przedwojennych).

    To w końcu naciągnięty czy naciągacz? Zdecyduj się łaskawie.

    > Przecież prawdą jest, że te obligacje będą wykupywać przyszłe
    > pokolenia, więc nie rozumiem czemu się tak bulwersujesz. Nie ma większej
    > różnicy, czy pieniądze będą pochodzić z ZUS wpłacanego ze składek Twoich
    > dzieci, czy też Twoje dzieci w podatkach wykupią obligacje sprzedawane
    > przez OFE.

    Tak, będą wykupywać, ale dzięki tym obligacjom będą miały zapewniony
    lepszy byt. W końcu obligacje to zasadniczo tani kredyt inwestycyjny -
    czyli o ile politycy tych środków nie przeputają a zainwestują w
    infrastrukturę, następne pokolenia będą miały lepsze warunki do życia i
    pracy. Dalej: moja lepsza emerytura odciąża następne pokolenia, które
    nie muszą mnie dofinansowywać. No i pamiętaj, że to się dziedziczy -
    częściowo będą spłacać samych siebie.