    From: "T" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Date: Thu, 04 Feb 2010 10:13:38 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Jestes fantastyczny. Przemowa godna kandydata w wyborach, niestety ze
    stronnictwa mocno populistycznego. A do tego - a jakze - przemawiajacego w
    imieniu calego, niemundurowego narodu!

> [...]
    > Jak odbierają przywileje, jakiekolwiek przywileje innym grupom społecznym,
    innym
    > zawodom, to jest to jak najbardziej wskazane. Wtedy mundurówka nie krzyczy,
    no
    > bo, tak naprawdę dlaczego mają krzyczeć, skoro problem nie dotyczy ich. Te
    inne
    > grupy społeczne, inne zawody jakoś nie demonstrują pod siedzibą URM-u, nie
    > wystosowują listów otwartych ich stowarzyszenia nie ślą pism z wyjaśnieniami
    > nie opisują, jak to będzie im ciężko i ilu cennych pracowników odejdzie,

    A wiec tylko zdawalo mi sie, ze byly rozne protesty lekarzy, pielegniarek,
    gornikow, stoczniowcow, transportowcow, nauczycieli....itd....

    > Co to znaczy, że Wy, służby mundurowe macie inne żołądki, niż my,
    niemundurowi?

    Tak sie rozpedzasz ze zaraz napiszesz cos w rodzaju "my jestesmy tu dzie
    wtedy, oni - tam gdzie stalo ZOMO". Ton zblizony...

    > To znaczy, że Wy , mundurowi jesteście traktowani na innych zasadach, niż my
    > niemundurowi? Konstytucja mi gwarantuje równouprawnienie i tego
    równouprawnienia
    > ja sobie życzę, czy to się komuś podoba, czy nie.

    Jak sobie zyczysz, tak masz. Bo masz pelne prawo ubiegac sie o przyjecie w
    szeregi formacji mundurowej. I bedziesz mial wtedy jak w uchu.

    Nie ma równych i równiejszych.
> [...]
    > Wystarczy już tych przywilejów, które dają możliwość wykupu lokalu za 5%
    > wartości po osiągnięciu przez mundurowego wieku 15 lat służby, jeżeli dostał
    > takowy lokal z tzw. przydziału i ten lokal mieszkalny kwalifikował się do
    tzw.
    > wykupu. Wystarczy już tego mnożnika 2,60, a teraz 2,67 za każdy rok
    > "przepracowany" po 15 latach służby, tych wszystkich "przejazdów raz w roku"
    > "urlopowych" na każdego członka rodziny i innych rzeczy, których nie chce mi
    się
    > wymieniać, bo lista, na pewno, byłaby długa.

    Z tego co sie orientuje wymienione przez Ciebie przywileje nie przysluguja
    wylacznie mundurowym. Wez chociazby nauczycieli. Wiec im tez zabrac? Uwazaj,
    narazasz sie "niemundurowemu" elektoratowi.

    Mundurowi, stańcie i uderzcie się w
    > pierś i powiedźcie, czy to jest normalne ? Czy inne zawody, też
    niejednokrotnie
    > ciężkie mają takie przywileje? Zastanówcie się Panie i Panowie mundurowi, co
    > będzie z tą Polską, jeżeli na Wasze emerytury, które nabyliście już po 15
    latach
    > będą musiały zapierdalać moje dzieci i dzieci moich dzieci?

    A moje nie? Mundurowego dzieci nie? I dalej: na Twoja emeryture te dzieci
    wszelakie nie beda zapierdalac?

    To chyba nie jest
> [...]
    wieku
    > odchodzi ze służby po 20, czy 25 latach i podejmuje dalszą pracę mając już
    75%
    > tej emerytury i oczywiście wszystko jest w porządku. Inny człowiek musi
    > zapierdalać na te 75% całe życie, a i tak, jak dożyje, dostanie raptem
    kilkaset
    > złotych tej nędznej emerytury. Na szczęście jest Was garstka na tle
    > kilkudziesięciomilionowego społeczeństwa, które chce już normalności i
    równego
    > traktowania. Mam nadzieję, że ta normalność już niebawem nastąpi.

    Ech... "normalnosc". Jedno z bardziej zagadkowych pojec. I najbardziej
    subiektywnych...