  • Data: 2010-02-03 08:08:46
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ww pisze:
> [...]
    zyja-na-nasz-koszt-to-niesprawiedliwe,wid,11916743,w
    iadomosc.html

    > Dobre, 65-latek na patrolu w Afganistanie ścigający na piechotę Taliba.
    > Czekam teraz na pozwolenie na broń aby bronić się samemu bo na WP nie
    > będzie można liczyć.
    > WW

    A czy ktos musi pracować w jednym miejscu przez całe życie? Wiekszość
    osób nie tylko nie pracuje całe życie w jednej firmie, ale zazwyczaj na
    różnych stanowiskach, co więcej - w czasie aktywności zawodowej
    przekwalifikowują się...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl