  • Data: 2010-02-03 07:58:24
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hk9jja$cfd$1@news.onet.pl...

    > A sprawdź, czy nie będzie. Ja dzwoniłem do WKU i pytałem. Jest bardzo duże
    > zainteresowanie służbą w wojsku. Druga Somalia nam nie grozi :-)

    O czym Wy piszecie? To jakieś pobożne życzenia a nie fakty i prawda.
    Prawdą jest że wojsko przyjmuje tylko na zawodowych szeregowców. Zgodnie z
    obowiązującą ustawą taki szergowiec przyjmowany jest na 3 kolejne
    czteroletnie kontrakty, po których czyli 12 latach służby jest obowiązkowo
    zwalniany do cywila. Poczytajcie o tym na http://www.nfow.pl . W żadnym WKU
    kandydatów o tym nie informują (to tajemnica).
    Tak więc ta wielka radość (zabranie wcześniejszych emerytur) dotyczy tych
    szeregowych którym uda sie przejść na służbe stałą i dalej być zawodowym
    żołnierzem (mniej niż 10% ogółu).
    Proponowana zmiana chyba najbardziej dotyczy aktualnych podchorążych lub
    tych co podchorążymi a potem oficerami zostaną. Więc wielkie odtrąbienie
    sukcesu typu pozbawienie możliwości przechodzenia na wcześniejsze emerytury
    (powtarzam możliwości) wojskowych to efekt dostrzegany przez tych co mają IQ
    mniejsze od 80.