  • Data: 2005-03-03 09:04:48
    Temat: Re: Dłużnik zmienił nazwę - czy komornik jest bezsilny?
    Od: Duży Miś <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jarmulowicz krzysztof wrote:
    > Dziwne. Bo wg. mnie nazwa firmy nie ma nic wspolnego z egekucja. Znaczy
    > tytul masz na konkretna osobe fizyczna czy tez osoby fizyczne wiec nie wiem
    > dlaczego nazwa ma byc tak istotna.

    A co z osobą prawną ? Co jeżlie firma o której mowa przekształciła się
    (wraz ze zmianą nazwy) w osobę prawną o ile wcześniej taką nie była.
    Nie wiem czy nazwa jest istnotna ale wg. mnie za mało szczegółów, żeby
    jednoznacznie oświadczyć, że zmiana nazwy nie ma znaczenia.
    Istotnym jest jakie przekształcenia własnościowe zaszły w firmie przy
    okazji zmiany nazwy - w szczególności przy zajmowaniu rachunku bankowego.

    Pozdr.
    Duzy Mis

    P.S. Też jestem ciekawy dlaczego bank odmawia zajęcia konta ?
    Podejrzewam że oprócz zmiany nazwy zmieniła się też NIP i REGON :)