  • Data: 2007-06-27 11:59:51
    Temat: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: "katastralny" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >   Tak naprawdę powinieneś zainteresować się nie dochodami, tylko
    > przychodami tej firmy. Jeśli przychody z faktur nie spływają na konto -
    > trzeba uderzać z zajęciem komorniczym bezpośrednio do dłużników firmy -
    > czyli firm, które mają zobowiązania z wystawionych przez firmę faktur i
    > zajmować te kwoty zanim zostaną zapłacone.

    Dziękuję, ale już na to wpadłem. Nie umiem tego wcielić w życie z prostego
    powodu: gostek dostaje kasę z ręki do ręki zaraz po wykonaniu usługi. Musiałbym
    się bić o tę kasę albo coś... i śledzić go - a to jednak odpada :((
    Nie mam pojęcia jak to w praktyce wykonać, więc zrezygnowałem z tego pomysłu :/