  • Data: 2007-06-28 10:27:59
    Temat: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Jun 2007, katastralny wrote:
    [...do SD...]

    > Aha, tego nie wiedziałem.
    > Z tym że wracam do źródeł, bo te 200 zł było tylko przykładem: jak wykazać, ze
    > dłużnik MA dochód, jeśli oświadczy, że zarabia te 10 zł (i będzie je płacił,

    Dalej czepiasz się owego magicznego "dochodu".
    SD Ci tłumaczy, że tak "zasadniczo" to dochód nie ma znaczenia dla
    egzekucji - są tylko wyjątki, takie jak umowa o pracę kiedy faktycznie
    jest kwota której nie wolno "zabrać"!
    Rozumiem desperację, żeby była jasność, ale czepiasz się nie tej
    brzytwy :(

    > z tym że mnie to nie satysfakcjonuje:/) albo 0 zł? Jak udowodnić, że więcej??

    Co ma dać fakt, że "udowodnisz"?
    Załóżmy (nie znam drogi postępowania) że wydobędziesz informację, że
    z tytułu przychodów podlegających pod VAT (to nie wszystkie, ale niech
    będzie) gość ma np. 2000 przychodu.
    Co Ci przyjdzie z wiedzy, że ma 200 zł kosztów (i 1800 zł dochodu)
    lub też 2010 zł kosztów (i 10 zł straty), jaka będzie różnica?
    FORMALNIE obowiązek zapłaty Tobie jest taki sam, jak obowiązek zapłaty
    (przez niego) dowolnego innego obowiązku, czy to jest koszt (zmniejszający
    dochód) czy nie!

    pzdr, Gotfryd