  • Data: 2007-06-27 10:05:16
    Temat: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    katastralny pisze:

    > Ponawiam pytanie: jak wykazać że taki dłużnik na KP prowadzący DG ma
    > JAKIKOLWIEK dochód? Pytam, bo nie wiem, a to sam komornik powiedział, że - o

    Tak naprawdę powinieneś zainteresować się nie dochodami, tylko
    przychodami tej firmy. Jeśli przychody z faktur nie spływają na konto -
    trzeba uderzać z zajęciem komorniczym bezpośrednio do dłużników firmy -
    czyli firm, które mają zobowiązania z wystawionych przez firmę faktur i
    zajmować te kwoty zanim zostaną zapłacone.

    Albo sprzedać wierzytelność firmie, która ma u Twojego dłużnika długi.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz