eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmuRe: [Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu
  • Data: 2006-12-22 00:17:10
    Temat: Re: [Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Dominika" <r...@w...pl> wrote in message
    news:eme6jb$fof$1@news.onet.pl...

    > W 1986r otrzymałam przydział mieszkania lokatorskiego, w 1989 - po
    > wykupieniu - przydział mieszkania własnościowego (ojciec 20 lat pracował
    > dla
    > tej spółdzielni jako budowlaniec i właściwie wszyscy lokatorzy budowali
    > ten
    > budynek "sami sobie", został oddany d użytku w 1986). Mam na to dowody,
    > tzn.
    > najpierw potwierdzenie złożenia wniosku + warunki, jakie trzeba spełnić (m
    > in. wpłata ponad 1,6 mln), dowód wpłaty i pismo z kilku dni później -
    > przydział mieszkania własnościowego.

    Czyli prawo do zamieszkiwania nalezy do was.

    > "W związku z faktem nie posiadania praw członkowskich w Spółdzielni
    ooo, do tego miejsca napisali prawdę.

    > a tym samym _tytułu prawnego_ do mieszkania spółdzielczego

    ha ha ha, bardzo śmieszne.
    Tytuł prawny jak najbardziej posiadasz w postaci przydziału mieszkania
    własnościowego.
    I niestety choćby spółdzielnia chciała to nie da sie tego odkręcić.

    > przesyłamy Pani umowę
    > najmu na czas określony, którą należy podpisać i jeden egzemplarz zwrócić
    > do
    > spółdzielni".

    Oni sa chyba smieszni.
    Zapytaja sie na jakiej podstawie chcę ci wynając twoje własne mieszkanie.
    To tak jakbyś koleżance podsunęła umowę o wynajęcie jej własnego samochdou.

    > Drugie to umowa najmu (2 egzemplarze), w której Spółdzielnia _oświadcza_,
    > że
    > jest właścicielem naszego mieszkania i umowa jest na czas określony - do
    > końca 2009 roku. Jest podany czynsz ( o ponad 100 zł wiekszy niż do tej
    > pory
    > płaciliśmy, jakie opłacaliśmy) oraz, że po ustaniu najmu mamy _zwrócić_
    > mieszkanie w stanie niepogorszonym.

    Sprawdź dokładnie czy ty masz prawo do mieszkania własnościwogo
    Bo albo ty nie bardzo wiesz co masz, albo oni pieprzą jak potłuczeni.

    > Gorąco proszę o wskazówki dot. poniższych pytań:

    Proponuję wziąć wszystkie papiery, 100 zł w kieszeń i pójść do adwokata.
    Niech ich zjedzie z góry na dół.