eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmuRe: [Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu
  • Data: 2006-12-22 01:26:53
    Temat: Re: [Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu
    Od: "Dominika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni sa chyba smieszni.
    > Zapytaja sie na jakiej podstawie chcę ci wynając twoje własne mieszkanie.
    > To tak jakbyś koleżance podsunęła umowę o wynajęcie jej własnego
    samochdou.

    Hmm.. to jak to w końcu jest? Mieszkanie jest moja własnością, czy jest
    własnością spółdzielni z tym, że ja mam spółdzielcze własnościowe prawo do
    mieszkania?

    > Sprawdź dokładnie czy ty masz prawo do mieszkania własnościwogo
    > Bo albo ty nie bardzo wiesz co masz, albo oni pieprzą jak potłuczeni.

    Pisemko przepisałam w odpowiedzi do Andrzeja Lawy z godz. 20:07 2006-12-21.
    Tak więc mam własnościowe prawo do mieszkania...

    Gdzie znajdę przepis jednoznacznie mówiący o tym, że w przypadku braku
    członkostwa w SM, nie wygasa prawo do mieszkania? Jest to gdzieś napisane
    czy nie ma i dlatego tak nie jest? A co, jeśli w statucie SM jest napisane,
    że utrata członkostwa => utrata tutyłu prawnego?

    Dziekuje za odpowiedź
    Dominika