    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 25 Aug 2013 23:20:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 sierpnia 2013 01:38:57 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
    > od ponad miesiaca mam remont bloku mieszkalnego
    To chyba dobrze, bo blok będzie wyremontowany
    > niekompetentena spoldzielnia kazala sciagnac antene satelitarna z elewacji
    > na czesc nalezaca do lokatorow czyli balkon, po czym te balkonu zostaly tez
    > zdemenotwane bez wylewki :-)
    Skoro będzie nowa elewacja to lepiej ze tam anten nie ma. Wieszanie anten na elewacji
    wiąze sie z jej niszczeniem.

    > jednoczesnie ja jako lokator trace dostep do uslug SAT, i do przestrzeni
    > balkonowej z ktorej kozystalismy
    > do suszenia ubran...

    Na czas remontu rozumiem?

    > fakt wspolnota podjela remont,

    To wspólnota czy spółdzielnia?
    Miłaeś zapewne równiez wpływ na ta decyzję.
    >ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym okresie
    > czasu, zwlaszcza kiedy jest
    > sie po nocce sa uciazliwe,

    A kiedy/o której Twoim zdaniem powinni wiercić
    >drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w wieku
    > 50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

    A co to ma za związek z remontem?

    > czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej
    > jakosci kablowke mozna sie domagac
    > rekompensaty za F-vat za usluge?
    Jeszcze możesz się domagać rekompensaty za utracenie widoku z okna bo rusztowanie
    zasłania;) Domagac możesz się wszystkiego.
    > co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
    > kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
    > co z uciazliwym halasem?

    Domagaj sie rekompensaty za usługe prania i suszenia oraz wywożenia do znajomych.
    Podjeliście(wspólnota) zapewne uchwałę o remoncie to pewne uciązliwości z tym
    zwiazane trzeba znosić. Remont sie skończy, wyremontowany blok zostanie.
    Odnośnie anten mogliści oprzy okazji remontu to uporządkować i zrobić porządna
    instalacje do TV