  • 61. Data: 2024-09-14 13:58:12
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2024 o 13:44, Shrek pisze:

    > Temu że migranci znajdują się właśnie w takih okolicznościach a nie
    > innych i ciężko to ignorowa

    e zacząć od próby zrozumienia tych aspektów. Bo dziennikarze często po
    prosu biorą suche liczby i nie zastanawiają się, z czego one wynikają.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 62. Data: 2024-09-14 14:24:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > e zacząć od próby zrozumienia tych aspektów. Bo dziennikarze często po
    > prosu biorą suche liczby i nie zastanawiają się, z czego one wynikają.

    Generalnie wiadomo. Kwiat udaje że liczby są inne niż są, co nie pomaga
    w zrozumieniu ich natury.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2024-09-14 14:25:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bardziej głupoty. Kryminologicznych powodów tego, że takie osoby
    > przyjeżdżając do Europy zwiększą zagrożenie przestępczością seksualną,
    > to ja z głowy jestem wskazać kilka. Sposób traktowania kobiet w Islamie.
    > Nadreprezentacja mężczyzn wśród przyjeżdżających, co powoduje, że nie
    > mogą dla siebie znaleźć pary w swojej kulturze. Pewnego rodzaju
    > anonimowość nielegalnie przebywających imigrantów, a co za tym idzie
    > bezkarność.

    No właśnie - związek przyczynowo skutkowy znamy. Liczby znamy. Stało się
    co musiało się stać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2024-09-14 14:27:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2024 o 14:25, Shrek pisze:
    > No właśnie - związek przyczynowo skutkowy znamy. Liczby znamy. Stało się
    > co musiało się stać.

    Pytanie, na ile to problem, a na ile nieunikniony skutek zdarzeń.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 65. Data: 2024-09-14 14:27:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, są miejsca na mapie, w których nie trzeba wcale imigrantów, by
    > nie zalecać samotnego spaceru nocą przez kobietę - zwłaszcza ubraną
    > bardziej wyzywająco.

    Oczywiście. Podobnie jak z nie każdej chmury spadnie deszcz. Ale
    ignorowanie chmur i wyśmiewanie tych, co biorą parasol jest malo mądre.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2024-09-14 14:29:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.09.2024 o 14:27, Shrek pisze:

    > Oczywiście. Podobnie jak z nie każdej chmury spadnie deszcz. Ale
    > ignorowanie chmur i wyśmiewanie tych, co biorą parasol jest malo mądre.

    Tak samo, jak niezbyt mądre jest chodzenie w piance płetwonurka w
    oczekiwaniu na szczególnie intensywny deszcz pomimo słonecznej pogody.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 67. Data: 2024-09-14 15:05:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak samo, jak niezbyt mądre jest chodzenie w piance płetwonurka w
    > oczekiwaniu na szczególnie intensywny deszcz pomimo słonecznej pogody.

    Nikt tego ni postuluje. Po prostu imigrantów z obcych nam kulturowo
    miejsc nie warto wpuszczać w dużej ilości. Bo będzie padać. Takie jest
    doświadczenie innych i warto wziąć je pod uwage a nie udawać że problemu
    nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 68. Data: 2024-09-14 15:10:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Intencja informowania o tych faktach może jak najbardziej wynikać z
    > przesłanek rasistowskich.

    Fakty są jakie są... Jak są rasistowskie, to co - tym gorzej dla faktów?

    > Nie mam nic przeciwko o ile władze dzielnicy będą w stanie ich
    > skutecznie zintegrować.

    A ja wolę nie. Tym bardziej że doświadczenie pokazuje że jednak zawsze
    jest gorzej niż było. Jak ktoś twierdzi że jest inaczej... to albo
    ignoruje fakty albo jest pożytecznym idiotą. Zresztą widać to w tym, że
    politycy o tym decydujący jakoś w gettach nie mieszkają - ciekawe czemu;)

    > Jo, słynny Lunik.

    No właśnie...

    > Po prostu to też trochę zależy czemu dana rzecz ma służyć.

    Ma służyć temu, żeby być mądrym przed szkodą.

    > Link jest
    > bardziej pomiędzy warunkami w których żyje ta immigracja, nie samą
    > immigracją, więc zamiast szukać winnych w postaci immigrantów nie lepiej
    > szukać rozwiązań bez napuszczania społeczeństwa na tych immigrantów?

    Na przykład jakich? Dać im socjal i mieszkania w dobrych dzielnicach -
    powodzenia;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2024-09-14 15:38:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pomijasz pewien dość istotny w mojej ocenie fakt, że to wszystko jest
    > związane z kulturą.

    NIe pomijam. Właśnie to budzi mój niepokój, że w praktyce multikulti
    sprawdza się średnio. A my żadnych obowiązków wobec tych ludzi nie mamy.
    Co innego jak już tu są.

    Wobec Ukrainców jakieś tam zobowiązani moralne czy nawet historyczne
    mamy, więc wypada ich przyjąc, nie mówiąc o tym, że oni prowadzą
    poniekąd naszą wojnę, więc należy ich wspierać (inna sprawa czy eksodus
    obywateli z Ukrainy jest temu państwu na rękę). Wobec migrantów z Afryki
    czy Azji nie, więc to my powinniśmy decydować na podstawie racjonalnych
    przeslanek czy ich przyjmujemy czy nie.

    Na przykład Imigracja Żydów do Palesyny tubylcom raczej źle zrobiła. W
    sumie to tak niemoralnie i czysto bezdusznie, to kto wie czy hitler nam
    w tej kwestii dobrze nie zrobił, bo jeszcze mielibyśmy Izrael na naszym
    terenie... W 39 było ich 10% w głównych miatach to powyżej 30% -
    wystarczająco, żeby uznać że należy im się jak nie państwo to autonomia?

    No to zadajmy wprost pytanie - czy potrzebni na są imigranci z Afryki
    czy Azji? Jak nie to zastanówmy się czy jest to dla nas korzystne czy
    nie. Jak nie... to niech sobie jadą gdzie indziej - nie mamy obowiązku
    dawać im prawa pobytu czasowego, zezwoleń na pracę a już na pewno
    obywatelstwa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2024-09-14 15:41:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przestępczość seksualna jest bardzo podatna na lokalne uwarunkowania
    > kulturowe i warto je znać oraz rozumieć. Na Bałkanach, w Rumunii czy
    > Bułgarii już zatańczenie przez mężczyznę z kobietą bywa postrzegane w
    > kategoriach seksualności.

    Ale oni przyjeżdzaja do nas i mają się dostosować do naszych norm. Jak
    ja jadę na Bałkany czy do Azji to przestrzegam ich norm, bo tak wypada a
    ponadto można w ryj obskoczyć albo skończyć w ich pierdlu. I tak ma być
    - jak się komyś nie podoba to niech siedzi u siebie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!