  • Data: 2003-02-27 12:23:06
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream"

    > wiesz, naprawde nie wierze, że to sie stało przez przypadek

    Przeczytaj jeszcze opis tego co mnie spotkało w domu.
    Ja nie kliknąłem na TAK, bo jestem administratorem sieci z racji wykonywanej
    pracy a telefoniarzem z wykształcenia i z zamiłowania. A mając fioła na
    pewnym punkcie sprawdzam przynajmniej raz a dokładnie to, co maszyna do mnie
    'mówi'.
    Ale 'zwykła' osoba, której wyskakuje okienko podczas przeglądania kilku
    otwartych okien przeglądarki... klika aby jej ten pop-up nie przeszkadzał na
    samym środku ekranu. I już...
    W dalszym ciągu uważasz, że to jest uczciwe podejście do sprawy?

    Jeśli zaś korzystanie z dostepu do takich serwisów byłoby podparte nazwą
    użytkownika i hasłem dostępu, wydawanym po wypełnieniu choćby najprostszego
    formularza, choćby w oparciu o działający adres e-mail - wtedy nie mam
    pytań! Masz bo sma chciałeś. Masz, bo przecież wypełniłeś kilka pól
    formularza na stronie www. I wszystko jest OK.
    Wbijasz login i pass w tego Twojego 'zawsze pytającego się' dialerka i
    jedziesz aż ci pot po plecach spływa.
    Ale tak to... wybacz!

    Dlaczego kiedyś rozwiązano sprawę dzwonienia na zagraniczne numery poprzez
    łączenie wyłącznie przez telefonistkę?
    Dlaczego nikt nie wpadł na pomysł rozwiązania obecnych problemów z 0-700 za
    pomocą uwierzytelniania?
    Ileż to roboty - a byłoby uczciwie!
    Wiesz dlaczego? To napisz, proszę :) Ja wiem dlaczego...

    I wybacz mi porywczość i niedokładność formułowania myśli w poprzednich
    postach. No offence :)

    --
    M.M.