  • Data: 2003-02-27 12:57:28
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej Muran napisał:
    > Ale 'zwykła' osoba, której wyskakuje okienko podczas przeglądania kilku
    > otwartych okien przeglądarki... klika aby jej ten pop-up nie przeszkadzał na
    > samym środku ekranu. I już...
    > W dalszym ciągu uważasz, że to jest uczciwe podejście do sprawy?

    nie istnieje żaden skuteczny sposób na zweryfikowanie wieku, preferencji
    i chęci oglądającego, dlatego to oczym piszesz to utopia

    program nie jest w stanie wykryć, czy osoba która go uruchamia zrobiła
    to świadomie, czy przez przypadek

    > Jeśli zaś korzystanie z dostepu do takich serwisów byłoby podparte nazwą
    > użytkownika i hasłem dostępu, wydawanym po wypełnieniu choćby najprostszego
    > formularza, choćby w oparciu o działający adres e-mail - wtedy nie mam
    > pytań! Masz bo sma chciałeś. Masz, bo przecież wypełniłeś kilka pól
    > formularza na stronie www. I wszystko jest OK.

    tu też jest ok, masz, bo ściągnąłeś, uruchomiłeś i kliknąłeś POŁĄCZ...

    > Wbijasz login i pass w tego Twojego 'zawsze pytającego się' dialerka i
    > jedziesz aż ci pot po plecach spływa.

    wtedy by powstała teoria, że winne jest np autouzupełnianie
    formularzy... zawsze da sie zwalić wine na coś, choć w 99.9% takich
    przypadków wine ponosi tylko i wyłącznie użytkownik

    > Dlaczego kiedyś rozwiązano sprawę dzwonienia na zagraniczne numery poprzez
    > łączenie wyłącznie przez telefonistkę?

    tak jest nadal? niesądze. A kiedyś dzwoniąc na każdy numer musiałeś
    "zamówić rozmowe" u telefonistki

    > Ileż to roboty - a byłoby uczciwie!
    > Wiesz dlaczego? To napisz, proszę :) Ja wiem dlaczego...

    bo to bardzo dużo roboty.. z gromadzeniem danych (email, loginy, hasła,
    itp), z obsługą tego, no i z użytkownikami - jeśli ktoś jest na tyle
    "mądry" że sam sobie instaluje wszelakie klezy, i love you i inne
    robactwo, to z uwierzytelnianiem nie poradzi sobie tym bardziej.

    > I wybacz mi porywczość i niedokładność formułowania myśli w poprzednich
    > postach. No offence :)

    :)

    --
    best regards,