  • Data: 2004-11-18 20:44:10
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 23:42:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > XP to w ogóle jeden wielki szajs - znajomy przeszedł (nie wiem, po co) z

    Np. stabilność pracy. Win98 nadaje się najwyżej do używania z jednym
    programem na raz. Powyżej tego to już jest loteria - zawiesi się, czy nie.
    Zresztą nawet przy korzystaniu z jednego tylko programu na tym systemie
    potrafią dziać się cuda.
    Przykład: w pracy jest kilka komputerów z Win98+Office. Często się zdarza,
    że po kilku godzinach pracy w Office zasoby systemu spadają do np 15%. W
    najlepszym wypadku pozostaje restart, w najgorszym reset.

    Takie jest moje (i większości moich znajomych, którzy mieli styczność z
    win98 oraz winxp) zdanie na temat tego systemu.

    > Win98SE na XP i po połączeniu z siecią komputer mu się restartował
    > (dziura w systemie).

    I w dodatku zawirusował. Po części to była jego wina.

    Maciej Olędzki