eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDialer- wypowiedz przedstawicielaTPSARe: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
  • Data: 2004-11-18 10:37:21
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Andrzej Lawa pisze:
    >
    >> Boguslaw Szostak wrote:
    >>
    >>> Powinna rownie skutecznie uchylic sie od pobierania oplat
    >>> za niezamowione wyludzone polaczenia...
    >>
    >> A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
    >> cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?
    >
    > Panie Andrzeju..
    >
    > CZy zgadzamy sie, ze TP SA wystepuje tu w roli STRONY ?
    >
    > TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?
    >
    >> TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
    >> charytatywną, żeby połączenia sponsorować.
    >
    > Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie
    > pobierala oplate...
    > Prawda ?
    >
    Nieprawda.
    Jest to prawdą w przypadku własnych numerów 0700. I w tym kierunku TPSA
    podjęła odpowiednie kroki (sprawdzanie dialerów, bezpłatne blokady).
    Natomiast nie jest to prawdą w przypadku połączeń do innych operatorów,
    a o takim mowa w tym wątku. I w tym przypadku TPSA nie proponowała
    nikomu usługi i nie w imieniu tego kogoś pobiera opłaty.
    >> [ciach]
    >>
    >>> Mogla wystawic na swoja rzecz za uslugi swiadczone za JEJ posrednictwem
    >>> przez NOM.. i refakturowac..
    >>
    >> Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...
    >
    > CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
    > umiescic NIE CHCE ?
    >
    Tak.

    > [ ciach analogie ]
    >
    > Wiec podsumuje jescze raz.
    >
    > TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.
    >
    > Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.
    >
    > Mowimy o tym, ze TP SA umieszcza w cenniku
    > usluge, o ktorej kliet NIE WIE i ktora dziala tak,
    > jakby nagle w sklepie ktos uruchomil usluge
    > "kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
    > a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.
    >
    Nie rozumiem zdania "tpsa umieszcza w cenniku usluge, o której klient
    nie wie". Czy ten cennik jest jakis tajny czy co ? Jak klient przeczyta
    cennik to się o tej usłudze chyba dowie, no nie ?
    Ceny za połączenia na numery 0700 i podobne - są w cenniku.
    Ceny za połączenia do innych operatorów także są w cenniku. Ceny usług
    innych operatorów są w cennikach tychże operatorów.
    Jeśli nie ma w cenniku, to nie ma prawa być na fakturze, proste.

    > JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
    > uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
    > klienta..
    >
    TPSA mu zmieni ? Do czego to doszło, monterzy tpsa instalują ludziom
    dialery :) Aaa, no tak, piszesz "automatycznie". Tzn że operatorzy
    błękitnej linii logują się na komputery klientów i zmieniają ?
    Wybacz ironię, ale klient sam sobie zmienia. Jeśli przy tym nie wie co
    robi, to sam sobie winien. Nie powinien podłączać od linię telefoniczną
    urządzenia które potrafi wykonywać połączenia automatycznie, a którego
    nie umie obsługiwać.
    TPSA nie obsługuje komputera klienta. Komputer klienta jest obsługiwany
    przez klienta. Gdyby komputer sobie stał włączony a klient by go nie
    dotykał to parametry usługi nie zmieniłyby się "automatycznie".
    Parametry usługi zmeiniają się na skutek działań operatora komputera -
    klienta. Klient jest winien. Nawet jeśli nie jest winien działaniu z
    premedytacją, to jest winien nieświadomemu spowodowaniu błędnego
    działania usługi.

    > WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
    > TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
    > temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.
    >
    A gdy użytkownik nie zgłasza, że inny klient TPSA go oszukał, tylko że
    oszukał go inny klient innego operatora ? Wstrzymać zapłatę za wymianę
    ruchu i odciąć za karę ruch do operatorów zagranicznych? Póki nie zrobią
    porządku ze swoimi klientami, tak ?


    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919
    JID: asmodeusz (na) jabber.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1