  • Data: 2020-12-10 01:04:51
    Temat: Re: Definicja adresu. O jaki adres chodzi ustawodawcy ?
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-09 o 13:22, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > nie - oświadcza, że tam odbiera przesyłki i by tam kierowac pocztę. Z
    > tym, że z drugiej strony wiem, że większość kurierów nie przyjmuje
    > paczek na skrytkę pocztową (nawet jeśli to są tylko dokumenty w
    > kopercie), bo nie mają ich jak tam dostarczyć.

    Czyżby? Swego czasu w swojej skrytce (tak, takiej w urzędzie pocztowym)
    znalazłem awizo od operatora innego niż PP. Musiałem iść do jakiegoś
    kiosku Ruchu, ale jednak ten tzw. niezależny operator miał dostęp do
    skrytki.

    Poza tym - Prawo pocztowe:

    Art. 66. 1. Operator wyznaczony posiadający:
    1) skrytki pocztowe,
    [...]
    - zwane dalej ,,elementami infrastruktury pocztowej", jest obowiązany
    zapewnić dostęp do tych elementów operatorom pocztowym świadczącym
    usługi wchodzące w zakres usług powszechnych.

    Art. 3. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
    [...]
    30) usługi wchodzące w zakres usług powszechnych - usługi pocztowe
    obejmujące przesyłki listowe i paczki pocztowe, o wadze i wymiarach
    określonych dla usług powszechnych,

    --

    P.