  • Data: 2003-01-03 13:54:29
    Temat: Re: Darowizna a najemca
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Anna Maria" <p...@p...fm> wrote in message
    news:av43p3$fsp$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > może ktoś pomoże mi rozsupłać nastepujący problem prawny:
    >
    > Dostałam od babci darowizną nieruchomość (dom + ogród). W domu tym
    > zamieszkuje zatruwający mi życie wujaszek z małżonką.

    Powiedzmy sobie szczerze.
    Dostala Pani od Babci dom, ogrod i wujaszka wraz z malzonka....

    > Mają w nosie obowiązki
    > wypływające z faktu zamieszkiwania w tym miejscu, nie wspominając o
    czynszu.
    > Nie zawarłam z nimi żadnej umowy najmu.
    > Ostatnio okazało się, że załozyli sobie własny licznik (energetyka),
    > podpierając sie jakąs umową najmu zawartą z babcią... nie wiem jak ten
    > papier wygląda i kiedy został spisany.
    >
    > Czy ja jestem w jakiś sposób zobowiązana tą starą umową, którą on obecnie
    > się posługuje?

    Wg mnie tak.

    > Nie wiem co mam robić, babcia - gdy słyszy, że jej synusiowi dzieje się
    > krzywda - dostaje palpitacji serca, przez co mam związane ręce. A ten
    bydlak
    > panoszy się teraz w moim domu i smieje mi się w twarz.
    > Poradźcie coś, bo chyba go zaciukam jakąś ciemną nocką.

    Noo mozna sprobowac np wypowiedziec umowe, ale Babcia dostane zawalu..
    mozna podniesc czynsz..np do maksymalnej stawki obowiazujacej
    w Pani miejscowosci .i zobaczyc co dalej...
    W kazdym razie jesli wujaszek jest tak radosny, tolekko nie bedzie.

    Boguslaw