  • Data: 2003-01-03 16:12:51
    Temat: Re: Darowizna a najemca
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Maria" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:av43p3$fsp$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > może ktoś pomoże mi rozsupłać nastepujący problem prawny:
    >
    > Dostałam od babci darowizną nieruchomość (dom + ogród). W domu tym
    > zamieszkuje zatruwający mi życie wujaszek z małżonką. Mają w nosie
    obowiązki

    Jeśli dobrze zrozumiałam posty sprzed kilku tygodni, to po śmierci babci
    jej synowi będzie się należał zachowek, również z wartości tej darowanej
    nieruchomości.
    Poza tym wujo, jako syn właścicielki nie musi mieć żadnej umowy najmu, jeśli
    tam mieszka od urodzenia czy od wielu lat.
    Jeśli się mylę, to może jakiś prawnik to wyjaśni.

    Pozdrawiam

    Wiewióra