  • Data: 2002-09-11 10:31:12
    Temat: Re: Darmowe porady prawne - gdzie?
    Od: "Lukasz Szostak" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Łukaszu, proszę nie na Pan, to jak na internet zbyt formalne. Też jestem
    > studentem, więc prponuję przejście na Ty, jeśli nie masz nic przeciwko
    temu.

    Z nicka nic takiego nie wynikalo :)
    Z doswiadczenia wiem, ze na roznych grupach dyskusyjnych panuja rozne
    zwyczaje i wole, zeby ktos zaproponowal mi przejscie na "Ty", niz opieprzyl
    za spoufalanie sie, Pawle :)

    > A co do Twojego wątku - przed chwilą udzieliłem Ci bezpłatnej porady. Bez
    > ganiania po Wrocławiu i błagania o litość panów z wrazem "adwokat" przed
    > nazwiskiem.. ;)

    I tak skocze do Wroclawia, zeby ktos pomogl mi przygotowac wszystkie
    potrzebne dokumenty.

    > Paweł Hajdys

    pozdrawiam,
    Lukasz Szostak
    --
    mobile:691404710 | #ICQ:60522812 | #GG:948619 | IRC:los-lucas