  • Data: 2011-10-14 07:24:19
    Temat: Re: Darmowe oprogramowanie w czasopismach komputerowych
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-14 08:31, mAro pisze:
    > Witam,
    >
    > Bardziej z ciekawości pytam :)

    > No więc, mam gazetkę, za 20 pln z darmowym programem - z którego nie
    > mogę skorzystać. Czy takie oferty mają czas ograniczony ? W tekście
    > opisujący program nie ma zawartych ograniczeń czasowych.

    W gazetce też Ci nie napisali, że oprogramowanie dedykowane pod Win 3.11
    z 1992 roku może nie chcieć działać pod Vistą, co-by tam nie mówić o
    backward compatibility, trybie zgodności i co-tam-jeszcze.

    Przeczytaj dokładnie jakąkolwiek licencję, a tam przede wszystkim stoi,
    że "as is". To drugie słowo jest w czasie teraźniejszym, w chwili
    pisania tej licencji.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.