  • Data: 2011-10-14 06:31:13
    Temat: Darmowe oprogramowanie w czasopismach komputerowych
    Od: mAro <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Bardziej z ciekawości pytam :)
    Czasami kupuje sobie gazetki komputerowe, żeby poczytać, oraz złapać
    jakiś komercyjny program za darmo. Nie zawsze ten program jest mi
    potrzebny w czasie zakupu, ale wiedząc, że go mam, mogę po niego
    sięgnąć w momencie kiedy będzie mi potrzebny. Sięgam zatem po jakimś
    czasie po płytkę, no i często muszę się zarejestrować na stronie
    producenta oprogramowania - a tam zonk. Promocja nieaktualna, albo
    wyszła nowa wersja programu itp.

    No więc, mam gazetkę, za 20 pln z darmowym programem - z którego nie
    mogę skorzystać. Czy takie oferty mają czas ograniczony ? W tekście
    opisujący program nie ma zawartych ograniczeń czasowych.

    Pozdrawiam,
    mAro