    From: "CPL" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Daleko do sądu
    Date: Mon, 22 Oct 2012 15:51:41 +0200

    wiadomości news:50832534$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 20.10.2012 23:04, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Póki co przyjąłem założenie, że inicjator wątku nie opisał sprawy
    > dostatecznie dokładnie i jest całkowicie przekonany o swojej słuszności.
    > Ponadto nie zrozumiał żartobliwego czepiania się kwestii pisowni słowa
    > "żądać" i dodatkowo się obraził.
    >
    > Wróć, to nie założenie - to obserwacja ;)

    Primo - pytanie dotyczyło "Jak wybrnąć?" - czy muszę się stawić na
    rozprawie, czy sąd zasądzi o pozwanego zwrot kosztów ewentualnych podróży (w
    sumie zastępstwa procesowego też nie wykluczam). Wogóle nie poruszyłeś tego
    tematu tylko pisałeś swoje domniemania nie mając absolutnie żadnej wiedzy w
    temacie. Nie muszę się tłumaczyć wszem i wobec czego dotyczyła transakcja,
    czy kupowałem jako konsument itd. Powiem tylko tyle - kupowałem w sklepie
    (mają nip, regon, nr wpisu do edg) jako osoba prywatna. Reklamacja z
    rządaniem wymiany częsci na zgodną z umową poszła wraz ze zwrotem starej
    częsci. Na reklamację odpowiedzi brak, zwrotu kasy za przesyłki też. Kłania
    się ustawa którą cytowałem. Teraz jesteś szczęśliwy? Sprawa ewidentnie
    wygrana, idioci się odwołali, więc najpiękniej byłoby znaleźć we Wrocławiu
    prawnika, który za 20 minut występu przed sądem weźmie od pozwanego 60 zł,
    jednak wątpię by komuś się chciało za taką kasę latać po sądach.