  • Data: 2008-06-27 16:50:28
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: "Marcin H." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Any User" <u...@a...pl> wrote:

    > A planujesz świadczyć usługi studentom? Albo inaczej: studentów stać na
    > płacenie komuś, aby im zainstalował soft z gotowej płytki?

    Kto wie... To był tylko przykład, że są wersje windowsa którym tak naprawdę
    nie można "na szybkiego" ocenić legalności oprogramowania. Załóżmy, że stać
    studenta aby komuś zapłacił za zainstalowanie z jego płytki... Powiedzmy, że
    robi to firma i czy jak przyjdzie do niego i zainstaluje to musi sprawdzać
    legalność tego oprogramowania? Chodzi mi o to czy później w przypadku
    kontroli studenta okaże się że nie miał legalnego windowsa to czy firma
    ponosi jakieś konsekwencje?