  • Data: 2007-11-26 12:53:51
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Nov 2007, Piotr Dembiński wrote:

    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:
    >
    > [ciap]

    > Wersje FPP można odsprzedać razem z licencją. Taki zysk.

    Wrrr.... piszesz jakby mnie uświadamiać trzeba było.
    A ja się pytam DLACZEGO w takim razie ktoś ma "powziąć podejrzenie",
    tak sobie i wot bez powodu, że NIE MA takiego oprogramowania (skoro
    mam)?
    Nie no, ja wiem, że opisujesz właśnie "praktykę", ale akurat ten
    Twój post taki jakoś OT był ;)

    pzdr, Gotfryd