  • Data: 2007-11-23 06:06:30
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Nov 2007 14:28:23 +0100, Piotr Dembiński wrote:

    > W przypadku programów komputerowych -- tak. Wszystko ze względu na
    > fakt, że polskie prawo autorskie nie zezwala na użytkowanie programów
    > komputerowych bez ważnej licencji.

    Czyzby byla to swietna metoda na zawieranie jakis umow?

    Zawieramy umowe, ktorej warunki wpisujemy w licencje do programu,
    ktory dajemy klientowi i jak sie nie wywiaze z umowy, czyli zlamie
    postanowienia licencji to nie dosc, ze mozna wytoczyc normlanie
    proces cywilny, to na dodatek mozna poslac goscia za kratki, bo zlamal
    prawo?

    To dlaczego tyle programistow, firm komputerowych narzeka na
    nierzetelnych klientow, ktorzy dostaja soft i za niego nie placa?
    A dochodzenie zaplaty to droga przez meke?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz