  • Data: 2005-10-21 18:06:12
    Temat: Re: Czy wejdzie komornik - pilne?
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czyli tak, ktos kupowal mieszkanie, potem sprzedal, a do nabywcy(nowego
    wlasciciela) odezwala sie spoldzielnia ze trzeba doplacic??
    Umowy podpisuje sie stronami, czyli jesli umowa zostala podpisana miedzy
    spoldzielnia a dawnym wlascicielem , to mozna sie tylko od niego domagac
    pieniedzy, ale uwaga, skoro wiecie o takiej sytuacji to ja bym sie nie
    pakowal w takie cos, bo to moze wygladac na to ze daliscie facetowi kase
    , on sie zmyl a wy umywacie rece, mimo ze wiedzieliscie ze mieszkania
    nie splacil do konca. Aha jak to spoldzielnia robi, ze oddaje komus
    lokal zanim ten zaplaci cala kwote to ja nie wiem.

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844